expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 13 Jun 2013

Salam Perkenalan.......

Assalammualaikum..Pertama sekali aku nak memperkenalkan diri aku yang tak seberapa nie ... hahaha ... ok first nama penuh aku Noraniza Binti Ahmad , Anak kepada En Ahmad bin Imam & Noorini binti Amnan , just call me Niza jeh  , aku anak ke 3 dari tiga beradik orang kate anak bongsu laaa katekan , tapi xsebongsu mane pun .. haha ... aku masih menuntut lagi di UDS , mesti korang nak tau kan UDS tu ape , ok aku bagitau ea UDS tu ialah Universiti Dato' Seth .. haha korang penah dengo ke dekat Yong Peng nih ade Universiti Dato' Seth .. Ape lah korang nih nampak sangat kena tipu dekat Yong Peng mane ade Universiti kan cume ade Sekolah Menengah Dato' Seth jeh ... haha so aku budak sekolah lagi aku menuntut kat Form 6 , tapi tahun nih tahun akhir aku, senior laaa katekan ... aku ade 5 orang sahabat baek iaitu Nurul Famiza , Hedayu Nordin , Daisy Zurina Johani & Mohd Shahfik Fashah .. Mereka nih sume satu kelas dengan aku ... k lah sampai sini dulu cerita aku .. penat lah mengomel jeh ... aku nak masuk kelas dulu nih .. jumpa lagi .. daaaaa !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan